Понеділок, 17.12.2018, 16:04
Вітаю Вас Гість | RSS


Знам'янська ЗШ І-ІІІ ступенів №1 
ім. Т.Г. Шевченка

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

МО вчителів початкових класів

     Сірук Олена Петрівна, вчитель початкових класів, голова МО вчителів початкових класів

     Стаж роботи – 25 років.

 

     Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель – методист, нагороджена знаком «Відмінник  освіти України»

     Методична проблема: «Впровадження інноваційних технологій навчання з метою розвитку творчого потенціалу молодших школярів».

 

     Кредо: «Урок - це дзеркало загальної і педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду і ерудиції»

 

Являюсь членом

*    школи високої педагогічної майстерності;         

*    творчої групи «Вивчення та впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес з метою підвищення професійної компетентності  вчителів;

*    творчої  лабораторії «Світлиця В.О.Сухомлинського»

 

У квітневому номері журналу «Розкажіть онуку» за 2003 рік надруковано  конспект інтегрованого уроку з математики.

 В липні 2012 р. у журналі «Відкритий урок: розробки, технології, досвід» був надрукований  конспект уроку з української мови з теми « Прислівник. Узагальнення знань і вмінь з вивченої теми».  

Також  були випущені методичні посібники для учнів і вчителів:

v «Відчиняє двері казка» (збірка дитячих робіт) – 2008 р.;

v «Використання елементів народознавства при вивченні частин мови» - 2008р.;

v «Світле свято Воскресіння» (збірка дитячих робіт) – 2009р.;

v  «Формування критичного мислення» (картотека методик навчання) – 2009 р.;

v  «Технологія «Створення ситуації успіху» - 2011р.

v  « Серця, віддані дітям…» (З досвіду роботи вчителів кафедри початкового навчання) – 2013 р.

 

На педагогічній ниві маю такі досягнення:

1999 рік – присвоєна вища кваліфікаційна категорія;

                 нагороджена знаком «Відмінник освіти України»;

2004 рік – присвоєно звання «старший вчитель»;

2009 рік – присвоєно звання «вчитель-методист»;

Нагороджена Почесними Грамотами :

*    Відділу освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради;

*    Управління освіти Кіровоградської обласної державної адміністрації;

*    Міністерства освіти України

Розробки виховних заходівhttps://drive.google.com/open?id=0B99b-34H3podaGNWaVBrdzJucUEhttps://drive.google.com/open?id=0B99b-34H3podRkc0VWdpbVhQcDQ


     Голікова  Олена  Григорівна, вчитель початкових класів

 

     Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель- методист, нагороджена знаком «Відмінник освіти України»

 

     Стаж роботи – 33 роки

 

     Проблема, над якою працюю: «Розвиток зв᾿язного мовлення на уроках мислення серед природи».

     Моє кредо : «Найважливіше завдання школи – розкрити творчі здібності, обдарування,талант всіх вихованців» ( В.Сухомлинський)

 

Основна мета уроків мислення серед природи – розвивати мислення і мовлення . Серед природи, багатої на живі образи, легше думати, краще фантазувати, швидше добирати слова з найтоншими відтінками. Уроки серед природи збагачують, поглиблюють знання учнів, розширюють їх кругозір. На своїх уроках намагаюсь зробити рідне слово основою духовного світу дитини через переконання в тому, що рідна мова одна та єдина на все життя, тому треба знати,берегти та збагачувати її. Цікаві вірші, загадки, скоромовки, ігри,пісні, хороводи допомагають максимально виявити творчі здібності учнів, активізувати творчу діяльність, виховують любов до рідної мови.

    Результатом проведеної роботи є чудові дитячі оповідання, казки, вірші, загадки, складені власноруч моїми вихованцями. Кращі з них опубліковані у збірці „ Творчий калейдоскоп “.

Я – член шкільного методичного об᾿єднання вчителів початкових класів, керівник „ Світлиці В.О.Сухомлинського “ ( творчої лабораторії по впровадженню ідей В. О. Сухомлинського ) , працюю  в  школі високої педагогічної майстерності.

Мої напрацювання:

Конспекти уроків мислення серед природи , надруковані в журналі

„ Початкова школа “ :

„ Ліс – природне багатство “ , „ Птахи і весна “ ;

в газеті „ Розкажіть онуку “:

„ Ліс – природне багатство “ , „ Вічнозелена красуня “.

В журналі „ Відкритий урок “ - „ Білокора красуня “.

Випущено методичні збірки :

„ Казкова симфонія “ ,

„ Світ маленьких казкарів “ ,

„ У світі казки чарівної “,

„ Уроки мислення – розвиток творчості молодших школярів “ ,

„ Я загадочку складу “.

Мої досягнення :

Учні були неодноразовими переможцями міського конкурсу знавців української  мови ім. П. Яцика ,учасниками міжнародних конкурсів « Кенгуру», « Соняшник» , « Колосок» .

Анастасієва Віолета – переможець конкурсу „ Українка я маленька"

Розробки виховних заходівhttps://drive.google.com/open?id=0B4LFKRCDVDP8ZXRLdEdISmlxUFk

 

     Воротинська Тетяна Іванівна, вчитель початкових класів

     Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель- методист

     Стаж  роботи  -   25 років

     Проблема, над якою працюю : Використання інтерактивних технологій в забезпеченні  цілісності процессу навчання та виховання на уроках математики

 

      Життєве кредо: Не здавайся й не опускай руки і все буде добре

 

     Педагогічне кредо: Кожній дитині – світло знань,

                                                                                          Кожній дитині – світло любові.

                                  Віри в сили свої без вагань –

                                  Як запорука щасливої долі.

Маю напрацьований досвід з проблеми:

Розумове виховання молодших школярів засобами  використання математичних задач у казковій формі

Мета: розвиток логічного мислення молодших школярів засобами казки

  Вивчення математики дає невичерпні можливості для реалізації завдань Державного стандарту початкової освіти, який передбачає всебічний розвиток і виховання особистості через формування в учневі повноцінних, мовленнєвих, обчислювальних та інших навичок. Дитячі роки є школою мислення. І завдання вчителя полягає в тому, щоб допомогти дитині зрозуміти зв'язки у явищах навколишньої дійсності, щоб формувати, зміцнювати і розвивати їх гострий і спостережливий розум. Вправами, що пробуджують внутрішню енергію мозку, стимулюють гру розумових сил, є розв'язання задач на кмітливість. Ці задачі народжуються  самими речами, предметами, явищами навколишнього світу. Ключем до розв'язання задач є завжди активна діяльність, праця. В навколишньому світі тисячі задач, їх придумав народ, вони живуть у народній творчості, як цікаві розповіді-загадки. Ці задачі-загадки – засіб тренування мозку.

    Чому саме задачі казкового змісту? По-перше, казка використовується у навчанні і вихованні дітей. По- друге, казка для молодших школярів – не просто оповідання про фантастичні події, це цілий світ, в якому дитина живе, змагається, протиставляє злу свою добру волю. Ось тому мене зацікавило, як розвивати пам'ять дітей, як збагатити її поняттями, узагальненнями. І я звернулась до задач у казковій формі. Здавалось би, казка і математика – поняття несумісні. Поетичний образ і абстрактнее мислення? Однак казкова форма дозволяє ввести цікаві ситуації в математичні задачі. Цим самим ці задачі оживають. Таке з'єднання сприяє навчанню, оскільки через казкові елементи можна знайти шлях для розвитку творчих здібностей учнів. Зустріч учнів із знайомими героями казок не залишають їх байдужими. Бажання допомогти казковому герою в біді, розібратися в казковій ситуації – все це стимулює розумову діяльність дітей, розвиває їх інтерес до математики. Розв'язування задач із задачника навколишнього світу в дитячі роки пробуджує думку, вчить мислити. Не могло бути й мови про хороші знання з математики, ні з інших предметів, якби діти не  «навчилися думати,  якби «процесс мислення не зміцнював мозок», - зазначав В.О. Сухомлинський. Вчитель повинен бути вдумливим вихователем розуму учнів… Вчити учнів мислити доцільно починати в початкових класах. Практика показує, що це дійсно так. А тому діти і батьки під моїм керівництвом продовжують працювати над складанням задач, які ввійдуть до математичного збірника.

  

Член шкільного методичного об'єднання вчителів початкових класів,  «Школи високої педагогічної майстерності», творчої лабораторії по впровадженню педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського «Світлиця Сухомлинського»

 

Напрацювання: збірки «Поетична скарбничка», «Цікава математика» (дидактичні матеріали) випуск №1,2, «Веселий рахунок»  (матеріали до уроків математики у 1 класі), «Інтерактивні форми навчання молодших школярів»

 

Досягнення:

2007 рік,  ІІ місце, ІІІ місце у конкурсі української мови  ім. П. Яцика

2009 рік,  ІІ місце, олімпіада з математики серед випускників початкової школи

2011 рік,  ІІ місце, ІІІ місце у конкурсі української мови  ім. П. Яцика

2012 рік,  І місце у конкурс української мови ім. П. Яцика

2012 рік,  І місце, ІІ місце олімпіада з української мови серед випускників початкової школи

Мої учні - переможці Міжнародних конкурсів «Кенгуру», «Колосок»

Розробки виховних заходів: https://drive.google.com/open?id=0B4LFKRCDVDP8VHZOWF9HLUx2WDQ

https://drive.google.com/open?id=0B99b-34H3podRnowTm54d2NlNjA

 

     Гончаренко Людмила Олександрівна, вчитель початкових класів

     Стаж -25 років

 

    Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії

 

     Моє кредо: «Тільки той стане справжнім учителем, хто ніколи не забуває,що сам був дитиною»

 

     Проблема, над якою працюю.«Розумовий розвиток  школярів в забезпеченні цілісності навчання та виховання на уроках читання»

 

Читання як предмет у початкових класах являє собою систему навчальних занять,  які забезпечують формування і розвиток навичок читання.Працюючи  з книгою,  діти навчаються розуміти зміст твору, вміють виділяти головну думку. Отже завдання учителя на уроках читання, на мою думку, - навчати учнів працювати над книгою, прищеплювати любов до неї.Вдумлива робота над змістом твору розвиває мислення і мову дітей, виховує любов до рідної мови.  В своїй роботі я постійно зосереджую увагу на якостях повноцінного читання.  Це- свідоме,правильне,швидке і виразне читання.Всі ці якості пов’язані між собою. Я вважаю,що уміння і навички, які формуються на уроках читання , мають загально - навчальний характер,є засобом вивчення практично всіх навчальних предметів,які сприяють розвитку і самовираженню особистості дитини.Я як вчитель початкових класів велику увагу приділяю активізації розумової діяльності.  Творчо впроваджую і застосовую елементи інтерактивних методів навчання і виховання. Під час інтерактивного навчання учні вчаться бути демократичними, спілкуватися з іншими людьми, конструктивно мислити,приймати  продумані рішення. Як основні форми інтерактивної роботи застосовую роботу в парах і групах. В своїй практичній діяльності я використовую елементи інноваційних технологій, а саме: «Сенкан», «Асоціативний кущ», «Передбачення», «Діаграма Венна», «Дискусійна шкала», «Ессе», «Криголам». Я вважаю,що застосування цих методів сприяє активізації розумової і пізнавальної діяльності учнів, розвитку їх творчих здібностей на уроках читання.

Є членом методичного об’єднання вчителів початкових класів.

.Мої напрацювання: Брошура «Інтерактивні вправи на уроках читання.» ,альбом дитячих робіт «Творчі знахідки учнів.»

Розробки виховних заходів:https://drive.google.com/open?id=0B4LFKRCDVDP8RWZWSFNHbkJyeHM

 


     Нікітіна Галина Петрівна, вчитель початкових класів

 

     Стаж роботи – 26 років

     Спеціаліст першої кваліфікаційної категорії

 

     Методична проблема : «Використання інноваційних технологій на уроках в початковій школі з метою підвищення ефективності навчального процесу»

 

     Життєве кредо – «Вік живи – вік учись»

 

Педагогічне кредо -  «Діяльність учителя – це духовна творчість, в якій він – митець, а виховання – мистецтво»  (В. Сухомлинський)

       

Сучасний урок  - це перш за все урок, на якому створено реальні умови для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учня, що дозволяє досягти  високих результатів у навчанні.

На уроках    використовую такі стратегії: асоціативний кущ, гронування, мікрофон, робота в колі, дослідно-пошукову діяльність, спостереження, методику організації ігрової діяльності учнів, елементи «Ейдетики».

 З 2011 року – керівник творчої групи «Вивчення та впровадження  інноваційних технологій у навчально-виховний процес з метою підвищення професійної компетентності вчителів», член методичного об’єднання вчителів початкових класів, член творчої лабораторії «Світлиця В.О.Сухомлинського».

Нагороджена Почесною  грамотою відділу освіти

Розробки виховних заходів: https://drive.google.com/open?id=0B4LFKRCDVDP8VUZlRlBFRGpIa0U


     Ліннік Тетяна Вячеславівна, вчитель початкових класів

 

     Стаж роботи -11 років

 

     Проблема над якою працюю:  Виховання свідомого громадянина  на уроках читання

 

     Моє кредо: «Дати дітям радість праці, радість успіху в навчанні, пробудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності – це перша заповідь виховання»

 

Під час проведення уроків дотримуюсь принципів науковості і доступності, використовую елементи інноваційних технологій навчання і виховання, передовий педагогічний досвід. Розробила дидактичний та роздатковий матеріал з даної теми. На уроках використовую ситуації успіху. Велику увагу приділяю активізації мислительної діяльності, використовую роздатковий та дидактичний матеріал, наочність, ТНЗ. Свою роботу спрямовую на вироблення в учнів вмінь працювати самостійно, працюю над розвитком компетентності учнів.

Член міського та шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів, творчої лабораторії по впровадженню ідей В. О. Сухомлинського,  шкільного методичного об’єднання «Світлиця Сухомлинського»

Досягнення:

 2011 – 2012 н.р. – конкурс імені Петра Яцика – ІІІ місце (Романенко Павло)

2012 – 2013 н.р. – конкурс імені Петра Яцика – ІІІ місце (Цанга Євгеній)

Мала олімпіада з української мови : ІІ місце (Романенко Павло)

                                                             ІІІ місце (Кононов Денис)

Природничий конкурс “КОЛОСОК-осінній -2012″  -   Золоті колоски : Кононов Денис, Цанга Євгеній, Ринденко Валерія, Чуб Вікторія, Бугай Радіон, Романенко Павло, Кочеригін Максим.

Конкурс з математики «Кенгуру» - добрий результат у Романенка Павла

Нагороди: Почесна грамота Знам’янської міської ради за сумлінну працю та з нагоди 50-річчя закладу; Почесна грамота відділу освіти виконавчого комітету Знам’янської міської ради за заслуги в реалізації державної політики в галузі національної освіти, навчання і виховання підростаючого покоління, сумлінну працю та за наслідками атестації 2012 – 2013 навчального року

"Ян навчитися правильно говорити"

"Самоосвіта вчителя"

 


    Євтушевська-Бєляєва Світлана Олександрівна, вчитель початкових класів

 

    Стаж роботи -12 років

 

    Спеціаліст І кваліфікаційної категорії

 

    Моє життєве кредо: мети досягає той, хто її прагне

 

    Педагогічне кредо: Творчість учителя – запорука успіхів учнів.

 

Навчання повинно бути цікавим, яскравим, емоційно-образним.

„Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити,   –  смолоскип,

який треба запалити”             

Стародавня мудрість

Мій життєвий принцип:

Ніколи не зупиняюсь на досягнутому.

 

   Моя педагогічна філософія:

o   Розвивати, навчати і виховувати особистість одночасно.

o   Створення здорового мікроклімату в дитячому колективі, формування позитивних емоцій, взаємин їх регулювання та корекція.

o   Створення умов для розвитку інтелекту школярів, їхніх здібностей, пізнавальних інтересів.

o   Сприяти самореалізації особистості та всебічному розвитку.

o   Враховувати індивідуальні, вікові та психологічні особливості учнів.

   

      Вважаючи особистість пріоритетом педагогічної діяльності, бажаю навчити дітей мислити самостійно і творчо, зробити все, щоб дитячий талант розквітав з перших шкільних років. Щоб учні не тільки засвоювали певну суму знань, а й проходили школу громадянськості, щоб кращі риси людської душі були притаманні їм протягом усього життя.

      Впродовж останніх років працюю над проблемою «Розвиток творчих здібностей учнів». Намагаюсь використовувати найефективніші освітні технології, які гарантують реалізацію  творчих здібностей, зв’язного мовлення, розвивають логічне мислення учнів та пізнавальні інтереси школярів.

      На кожному уроці намагаюсь створювати проблемну ситуацію. Цей вид роботи формує соціально-творчу, соціально-активну особистість учня. Вважаю, що оволодіти навчальним предметом - означає навчитися розв’язувати не лише передбачені державним освітнім стандартом завдання, а й такі, що потребують певної незалежності мислення, творчих пошуків, оригінальності, винахідливості. Саме для розвитку творчого мислення учнів застосовую вправи на розвиток уміння висловлювати здогад, припущення, збагачення навчального матеріалу завданнями  з логічними навантаженням, використання цікавинок на уроках (завдання інтелектуального самовдосконалення, головоломки, задачі-жарти, ігрові вправи, тематичні загадки, ребуси).

      Намагаюся розвивати дитину в цілому як особистість, навчаю її працювати творчо, вести пошукову роботу, думати і висловлювати свої думки, обґрунтовувати міркування

        Постійно привчаю учнів до самоконтролю і взаємоконтролю, а тому парна і групова форми роботи стали невід'ємною частиною кожного уроку, які дають можливість донести навчальний матеріал до кожного учня, адже школярі, навчаючись самі, навчають інших.

Мої учні – переможці конкурсу знавців української мови  ім. П. Яцика

Розробки виховних заходів: https://drive.google.com/open?id=0B4LFKRCDVDP8ZVAzQU5pX0UzOEE

 

Вхід на сайт

Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018