Понеділок, 17.12.2018, 14:48
Вітаю Вас Гість | RSS


Знам'янська ЗШ І-ІІІ ступенів №1 
ім. Т.Г. Шевченка

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

МО вчителів природничо-математичного циклу

     Шевченко Оксана Юріївна, вчитель хімії та біології, голова МО вчителів природничо-матиматичного циклу 

     Стаж роботи: 12 років

     Проблема, над якою працюю: ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ХІМІЇ ТА БІОЛОГІЇ

     Моїм професійним кредо є пошук відповідей на питання:

     - як підвищити якість навчання хімії?

     - як розвинути в учнів інтерес до предмета?

     - як розвинути їх творчі здібності?

     - як залучити дітей до активного компетентного спілкування?

     - як навчити їх бачити прекрасне в навколишньому світі, в оточуючих людях, у процесі навчання?

    

Метою моєї роботи як вчителя хімії та біології є формування всебічно розвиненої особистості учня.

 Згідно з дослідженнями сучасних вчених в даному напрямку можна виділити такі компоненти: когнітивний; діяльністно – творчий;- особистісний;-  аксіологічний .

    Їх реалізація в моїй діяльності відбувається через переосмислення і доповнення змісту хімічної освіти; використання інноваційних технологій; максимальне врахування індивідуальних особливостей учнів та врахування їх творчих здібностей, залучення учнів до таких форм діяльності, в яких відбувається формування їх ідеалів, високих моральних якостей, естетичних цінностей та соціальних норм поведінки.

НАПРЯМКИ РОБОТИ

-- Переосмислення, доповнення змісту хімічної освіти, розкриття   гуманітарного потенціалу хімії.

--Врахування індивідуальних творчих здібностей учнів.

--Діагностика розвитку психічних процесів та творчих здібностей.

--Світоглядні знання

--Елементи історизму

--Елементи екології

--Політехнічні знання

--Естетичний компонент

--Рівневий підхід до навчання

--Застосування інноваційних технологій

--Інтеграція змісту, форм і методів навчання. 

 --Залучення учнів до видів діяльності, що сприяють формуванню в них високих моральних якостей та творчих здібностей.

-- Інтерактивні методи навчання.

--Проблемні семінари, нестандартні уроки.

При проведенні уроків класичного типу практикую цілу низку педагогічних прийомів, які дозволяють включати учнів до активної, творчої роботи, підвищити результативність навчання. Так, при активізації пізнавальної діяльності учнів або при проведенні узагальнення і повторення вивченого матеріалу застосовую „мозковий штурм”, під час практичної частини уроку доцільними є такі педагогічні прийоми: моделювання ситуацій на заданий алгоритм, побудова „гірлянди асоціацій”, відтворення „логічного ланцюжка” тощо. В кінці кожного уроку здійснюю рефлексію, з'ясовую рівень засвоєння матеріалу.

Мої напрацювання: розробки нестандартних  уроків (уроки – подорожі, уроки – дослідження, уроки – змагання та інші), розробки позакласних заходів з хімії та біології, підбір та розробки самостійних та підсумкових робіт з предметів.

 Мої учні- переможці ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з хімії та біології.

Адреса блогу http://himiaznam1.blogspot.com

 


     Коваль Світлана Степанівна, вчитель географії

 

     Стаж роботи - 22 роки

 

     Проблема над якою працюю : «Використання інноваційних технологій на уроках географії»

 

     Кредо : «Нове треба створювати в поті чола».

 

 

 

Працюю вчителем географії з 1993 року. На уроках застосовую багатоваріантні форми, методи, прийоми навчання. Особливу увагу приділяю педагогічним технологіям та інноваціям, нестандартним формам проведення уроків. Маю напрацьований досвід з проблеми «Формування та розвиток критичного мислення  на уроках географії». Постійно працюю над підвищенням свого наукового, методичного рівня, вдосконалюю професійні навички. Свої творчі надбання втілила в посібники. Проводжу відкриті уроки в школі, беру участь в міських методичних об’єднаннях, обласних семінарах.

Керівник Школи Високої Педагогічної Майстерності, член творчої групи «Вивчення та впровадження  інноваційних технологій у навчально-виховний процес з метою підвищення професійної компетентності вчителів», член шкільного методичного об’єднання учителів предметів природничо - математичного циклу .

Мої напрацювання : посібники з географії «Ходіння за три моря», «Подорож ландшафтами України», «Тиждень географії в школі», виховний захід «Україна - наш дім» (газета «Краєзнавство. Географія. Туризм» №30-31, серпень 2012)

Досягнення :

Переможці олімпіад з географії і економіки:

2008р. – Бондаренко В.(8)-ІІ

 Кушніренко В.(9)- ІІ

Зінченко Ю.(10)- І(економіка)

Коваль Т.(10)-ІІ(економіка)

2009р. – Коваль Т.(8)-І; Бондаренко В.(9)-І

2010р. -  Коваль Т.(9)-ІІ; Бондаренко В.(10)-І;  Завєрзаєва О.(11)-ІІІ(економіка)

2011р. – Коваль Т.(10)-І; Бондаренко В.(11)-ІІІ(економіка); Балик А.(9)-ІІІ(біологія); Коваль Т.(10)-ІІІ (географія обласна)

2012р. – Коваль Т.(11)- І; Богдан О.(9)-ІІ; Тіщенко І.(7)-ІІ; КовальТ.(11)-ІІІ(економіка); Коваль Т.(11)-ІІІ (географія обласна)

Розробки виховних заходів: https://drive.google.com/open?id=0B4LFKRCDVDP8anFEc29JUWxFdTQ

"Яка людина, така її і мова"


     Лук’яненко Лариса Володимирівна, вчитель фізики

 

     Спеціаліст  вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель

 

     Стаж роботи - 22 років
 

     Керівник Школи становлення педагогічної майстерності

     Учасник обласного етапу конкурсу «Вчитель року»
    

     Моє кредо: Мій успіх – це успіхи моїх дітей і учнів

 

Методична   проблема,над якою працюю: «Застосування  ІКТ на уроках фізики як способу формування наукового світогляду, виховання компетентної, творчої особистості»

    На своїх уроках формую вміння спостерігати, висловлювати гіпотези, проводити експерименти, аналізувати отримані результати, робити висновки,  самостійно формулювати закони, моделювати фізичні процеси, користуватися власним життєвим досвідом, теоретично обґрунтовувати власну точку зору. З метою активізації навчального процесу,  використовую розроблені мною інформаційні підтримки уроку, створюю презентації за окремими питаннями теми, демонструю інтерактивні лабораторні роботи, науково популярні фільми.
         В своїй педагогічній практиці використовую різні інноваційні методи і педагогічні технології.  Для досягнення поставлених задач використовую різні форми роботи: групову, роботу в парах, роботу з консультантами, самостійну роботу; різні форми  тестового контролю: з вибором варіанту правильної відповіді; «продовж речення»; «встанови відповідність»; «встанови правильність твердження» та ін. Мої учні створюють короткочасні проекти. виконують творчі завдання, проводять дослідницькі роботи, складають тестові завдання.

Мої учні - переможці міських олімпіад з фізики.

Розробки виховних заходів: https://drive.google.com/open?id=0B4LFKRCDVDP8VlBvNWJQeGZOZ0U


Таранець Оксана Анатоліївна вчитель математики

 Освіта – вища. Закінчила в 1998 році фізико-математичний факультет Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.

Стаж роботи – 18 років.

Стаж роботи в даній школі – 1 рік

Учитель математики вищої категорії.

Працюю над проблемою ”Розвиток логічного мислення на уроках математики“.

Член шкільного МО вчителів природничо-математичного циклу з 1998 року.

В процесі викладання математики використовую прийоми диференціації, індивідуалізації, прийоми особистісно-зорієнтованого навчання, а також групові, фронтальні форми роботи з учнівським колективом.

Типи уроків: комбіновані, уроки-подорожі, екскурсії, уроки-лекції, уроки-семінари.

Постійно використовую наочність, роздатковий та дидактичний матеріал, моделі геометричних фігур та тіл.

Навчальну та виховну мету реалізовую за допомогою цікавих, нестандартних, повчальних задач, вправ і тестів, кам’ютерних презентацій.

При перевірці знань, умінь, навичок учнів застосовую тести, кросворди, загадки, ребуси, додаткову літературу.

Учні постійно беруть участь в предметних олімпіадах знавців математики не тільки в шкільному, але й у міському турах.

"Формування компетентної особистості шляхом реалізації діяльнісного підходу та використання інноваційних освітніх технологій"

Вхід на сайт

Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018