Понеділок, 17.12.2018, 14:47
Вітаю Вас Гість | RSS


Знам'янська ЗШ І-ІІІ ступенів №1 
ім. Т.Г. Шевченка

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сторінка психолога

              Соціально психологічна служба.

              Практичний психолог/соціальний педагог.

              Каракаш'ян Наталія Миколаївна

 

 

Соціально-психологічна служба працює за напрямками, що включають: роботу з учнями, їх батьками, педагогічними працівниками.

Мета даної діяльності – створення сприятливих умов для розвитку і соціалізації, психологічного комфорту і безпеки учнів.

 

Для реалізації цієї мети використовуються різні види робіт:

1) Консультативна, яка полягає у професійному вирішенні тих проблем, з якими приходять до психолога та соціального педагога.

2) Психодіагностична включає організацію комплексного соціально-психологічного дослідження, яке потребує ґрунтовного аналізу та інтерпретації отриманих результатів. На підставі результатів психодіагностичних досліджень робиться висновок про подальшу корекцію або консультаційну роботу.

3) Психокорекційна робота направлена на розвиток здібностей, формування особистості учня, подолання негативних явищ у навчальному закладі, в сім’ї, соціальному оточенні.

4) Профілактична робота направлена на попередження, запобігання правопорушенням, насиллю серед неповнолітніх, навчання конструктивного розв’язання конфліктів, орієнтацію на здоровий спосіб життя, психологічну просвіту батьків.

У цьому напрямку проводяться різні заходи, ми співпрацюємо з центром соціальних служб для сім’ї, дітей і молоді, службами у справах дітей, центром зайнятості, закладами охорони здоров’я тощо.

 

Соціально-психологічна служба:

· Здійснює психологічний супровід розвитку дитини.

· Визначає психологічну готовність дітей до навчання у школі (діагностична та корекційна робота з дітьми, що виявились не готові до школи).

· Вивчення процесу адаптації першокласників та п’ятикласників до шкільного життя.

· Психологічний супровід розвитку підлітків (діагностика особистісних рис та якостей, особливостей характеру, стимулювання саморозвитку та самовиховання, консультування з особистісних проблем, тематичні бесіди, навчальні заняття, тренінги, психологічна допомога в кризових ситуаціях).

· Допомога в професійному самовизначенні старшокласників.

· Робота з учнями старшого шкільного віку (виявлення психологічної готовності до «дорослого життя»).

· Виявлення дітей девіантної поведінки (діти, що мають труднощі в навчанні, поведінці; емоційні розлади).

· Рекомендації та поради батькам, вчителям, учням.

· Психологічна діагностика важковиховуваності та акцентуації характеру.

· Розробка програм педагогічної та психологічної корекції неадекватної поведінки.

· Профілактика правопорушень.

· Орієнтація учнів на здоровий спосіб життя.

· Попередження суїцидної поведінки.

· Пошук шляхів оптимізації навчально-виховного процесу.

· Врегулювання конфліктних ситуацій.

· Робота з обдарованими дітьми.

· Робота з дітьми різних категорій (сиротами, напівсиротами, з малозабезпечених сімей, з багатодітних сімей, що постраждали від аварії на ЧАЕС…)

   

За час роботи психологів в освітніх установах зародилося багато «міфів» про самих психологів та їх клієнтів.

Спробуємо розвіяти ці міфи і по-новому поглянути на зміст роботи психолога.

              Міф 1. «Психолог - той, хто працює з« психами ». Психолог і психіатр - одне і те ж ».

        Правда: Лікар-психіатр - це фахівець в області лікування психічних захворювань. Використовує переважно медикаментозні методи лікування.

Психолог - фахівець, який консультує ЗДОРОВИХ людей в ситуаціях утруднення в різних сферах життя (проблеми в навчанні, стосунки в колективі, відносини між дітьми та батьками, проблеми у спілкуванні, вибір життєвого шляху, конфліктні ситуації і багато іншого) .психолог - НЕ ЛІКАР, ВІН НЕ СТАВИТЬ ДИАГНОЗА, НЕ ЛІКУЄ.

              Міф 2. «До психолога приходять тільки слабкі і дурні люди, які самі не можуть вирішити свої проблеми».

        Правда: До психолога звертаються люди, які відчувають потребу щось змінити, вирішити проблему. Психолог готовий бути поруч, коли вам важко. Це людина, що володіє професійною інформацією, але без готових відповідей на всі випадки життя, адже кожен випадок індивідуальний. Тому психолог лише підкаже і допоможе, а рішення завжди залишиться за Вами.

              Міф 3. «Якщо ти звернувся до шкільного психолога - про це стане відомо всій школі».

        Правда: основне правило роботи психолога - КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ.

Ніхто без Вашої згоди не впізнає, з яким питанням Ви звернулися до психолога. Це відноситься і до результатів психологічного тестування, яке проводиться в школі. Про Ваших конкретних результатах знає тільки психолог. Класному керівнику надаються матеріали в узагальненому вигляді (напр. Так: 70% учнів класу виконали тест з високими показниками; 30% - з середніми і т. Д.)

Корисні посилання:https://drive.google.com/open?id=0B4LFKRCDVDP8bHp1a3FLUTZoRzQ

Роль сім’ї в процесі інтегрування дитини з особливими освітніми потребами в соціокультурне середовище https://drive.google.com/open?id=0B99b-34H3podZVJLLWFpcUZTdEE

Путівник для батьків дітей з особливими потребами https://drive.google.com/open?id=0B99b-34H3podS1ZkSWpUeHdSZnc

Робочий зошит для батьків дітей з особливими потребами https://drive.google.com/open?id=0B99b-34H3podOXlidXVGMkFfeVE


Вхід на сайт

Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018